Green Tea: For Flat Belly Weight Loss & Youthful Skin | | Phentermine37.5 - No. 1 Diet pill is Phen375

Green Tea: For Flat Belly Weight Loss & Youthful Skin

Try Phen.375  Today!

DIY Eco-friendly Tea recipe for flat belly weight-loss and vibrant skin
Process on the best ways to make Green Tea (Matcha). The video offers information about Green tea health and wellness benefits as well as general tips. It additionally offers info about difference between tea bags and also loose tea. Have it chilled to enjoy its best taste.

Related Post

SHARE WITH FRIENDS:  
        
          

40 thoughts on “Green Tea: For Flat Belly Weight Loss & Youthful Skin

  1. Shaikh Dadapeer Khalandari says:

    HI MAM , WHAT IF I USE GREEN TEA BAGS AND HEAT THE WATER IN A KETTLE IS IT
    OK…… I HAVE STARTED YOUR 900CALORIES DIET AND I’M FEELING GOOD…….?

    1. Simply Chaunce says:

      tea

    2. Aina Rehman says:

      +Vendzor haha ?

    3. Vendzor says:

      According to the way you typed out your comment, I’d say you were high on
      energy lol

    4. Versatile Vicky says:

      Yes you can 🙂

  2. SANILA LAILA says:

    hii maam Is it ok if i use lipton mint green tea bags??? i have also
    started your 900calories diet yesterday?

    1. Muhammad Hashir Aulia says:

      yes u can

    2. Sadiya Anjum says:

      how is it going?

  3. Raju Raju says:

    good information tanks?

  4. Ermi YeHirut says:

    Hello mam ! First of all I wanna thank you for sharing this useful video !
    And I am about to start you 900 calories diet program and what can I use
    inside my green tea ? Suger is not good right ? What I have to use instead
    of suger ? Honey ? And the amount of honey I use in one cup of tea ? Or
    lemon please reply me !

    Thanks?

    1. Versatile Vicky says:

      +Ermi YeHirut Plain or fresh lemon! Pls subscribe if you haven’t!

  5. EJohn says:

    So thats why asians are skinny?

  6. marsal sarma says:

    Can i make 3-4 litres of green tea and take a sip whole day ? even its cold
    ??

    1. Káwàii Ã?i says:

      +iNiyama how many water did she use ?

    2. iNiyama says:

      you can drink cold or with ice, it’s totally fine

  7. ayesha jade says:

    if you’re doing a weight loss diet is it okay to buy green tea from
    groceries??

  8. Jeera Blade says:

    cinnamon and cardamom any good in green tea?

  9. Muhammad Azeem says:

    Mam u are like manisha koirala.plz mujhe milk green tea sikha Dain
    banana.aap meri fav hain.i gain very info from u.?

  10. Preety Singh says:

    Could i use organic india tusi flavour stress reliver green tea ???? I
    didnt get another one? plz reply?

    1. Preety Singh says:

      ????? Plz reply

  11. Surekha Yadav says:

    nice n useful video?

  12. Clyde Ng says:

    what happens if you leave the leaves in there for too long??

    1. SANJANA KARAN says:

      the colour will change to brown and it will bcum very bitter

  13. ilma lareef says:

    hai dr pls reply me im gn a follow ur 900 kcl diet chart. i wn a knw can i
    mk green tea in once and hv it in all day ? evn it is not warm ? or can i
    heat it up agin n hv it ??

    1. ilma lareef says:

      Thanks ?

    2. Insert Name Here says:

      Hi, you’re getting a late response, but whatever :p

      Yes, you can drink the green tea cold. It’s actually recommended for
      getting the full flavor of the tea. It will still have the same effects.

  14. ruza pradhan says:

    How many times a day should we have to drink green tea and the time??

    1. Hany Khan says:

      4cuo she told hwr another video

    2. faith imani says:

      2-6cups a day…without that you will remain fat oops!! I normally take 4
      cups each day and amazed by the results..so good

    3. Lol k? says:

      People say it’s good to drink 5 cups a day

    4. Imhim247 says:

      Maybe 2 time a day. The best result is by drinking green tea in the morning.

  15. daily hunt!! says:

    plz make a video for one cup of tea from tea bag?

  16. Iana Mariana says:

    can u use lipton green tea .??

  17. Yasmin Bh72 says:

    Hi!! If your doing the diet for weight loss is it compulsory to use this
    tea or can you buy one from the shop??

    1. Yasmin Bh72 says:

      OKAY

    2. Marwa Majdoub says:

      YEAH YOU HAVE TO DRINK THIS TEA 3 TIMES A DAY IT HELPS YOU TO LOOSE WEIGHT
      WITH THE DIET

  18. Rishab Bhola says:

    Mam can we make the green tea in huge quantity for whole day at once?
    and can drink it cold after morning ??

  19. sahadat rhaman says:

    how many tea bags should i use for 1600ml water??

  20. saurabh v says:

    Can I drink green tea just before my meals?

Leave a Reply

Phen375
Phen375
Shares
Scroll Up